
INTROFORLØB
INTROFORLØB
Som ny medarbejder i en mæglerforretning har du brug for et godt udgangspunkt for at blive den effektive ressource, som gør en forskel i hverdagen.
Lad mæglerplatformen blive din personlige assistent, som holder styr på dine opgaver og kunder, samt sikrer kvaliteten i dit arbejde. Efter endt introforløb vil du have kendskab til alle de grundlæggende funktioner og processer i mæglerplatformen, såsom: Sager, personbase, køberkartotek og meget mere.
Undervisningen består af et forløb på 3 webinarer og adgang til funktionsbestemte videoer.

PRAKTISK INFORMATION
MÅLGRUPPE
Sagsbehandlere, mæglere og andre medarbejdere, der arbejder i mæglerplatformen.
Introforløbet er især henvendt til nye medarbejdere eller selvstændige, der ikke er vant til at arbejde i C&B.
VARIGHED
3 live webinar (60-75 minutter pr. stk.)
Funktionsbestemte videoer (5-15 minutter)
PRIS
Kr. 1.495,-

Introforløbet består af følgende emner
C&B GENERELT
Sådan er C&B opbygget og hvilke hjælpemuligheder kan du finde i systemet.
EDH – DELING AF DOKUMENTER
Sådan ligger du dokumenter ind i EDH og deler dem med dine kunder.
DIGITAL SIGNERING
Hvilke dokumenter kan du sende ud til digital signering og hvordan oprettes en ordre.
E-BOLIGHANDEL
Sådan sender du en sag i e-bolighandel.
SAGSREGISTRERING
Sådan opretter du en sag og laver flere udbud.
KUNDEHÅNDTERING
C&B´s kundehåndtering foregår i det nye mæglerunivers. Vi viser bl.a. hvordan du arbejder med interesserede kunder og ønsker.